Söndag morgon - solen skiner

God morgon!

Igår åkte vi in till Årjäng och var hos pappa. Johan & han tog nåra öl och jag satt vid datorn och laddade upp massa bilder på min bilddagbok. 140 st tror jag.
Vi sov över här. Tänklte det skulle bli skönt med sovmorgon imorse men jag vaknade före 8 ändå! Brukar gå upp 7 annars när jag ska till hästarna. Hoppas dom är ute i solen nu och äter sitt hö i hagen =) Så kommer jag hem till dom sen och ser hur dom mår efter gårdagens istrav. Får ev. bli lite massage idag.

Nu ska jag snart göra frukost här. Ägg & bacon, juice m.m.

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

bra att du masserar =) Då tränar jag Ritz så masserar du henne med efter :)

2011-03-20 @ 09:06:36
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0