Ska man sluta med allt för att man är gravid?

Söndag idag!

Jobbar 7-14-30 och sen ska jag hämta min Izabella och åka hem =) Hon har varit hos sin pappa under helgen!

Idag är Johan ute med Linde Ricka.

Imorgon kommer anmälningslistorna till Momarken. Spännande!


Svar på kommentar:
 Nej jag är inte rädd att köra häst när jag är med barn! Jag tränar min Frilla, för hon är snäll, dom andra hästarna tränar Johan och mamma.
Det är lika farligt att gå i trappen hemma, för jag kan snubbla i den lika gärna som jag kan åka ur vagnen när jag kör häst =) har även märk att jag är bättre på att köra häst än att åka spark med Izabella, för då ramlade vi båda två. Så jag håller mig till det jag klarar av! =)
Men förstår om vissa tycker det är konstigt att man håller å med hästar när man är gravid. Men jag tycker inte det är konstigt. Jag har valt det här livet och jag känner mig trygg med dom hästarna jag håller på med.
Jag håller mig undan dom hästarna jag inte litar på riktigt. Som ni ser när vi försöker lasta Ricka så står jag med kameran och Johan sköter det mesta själv. just för att jag inte litar på den hästen än, så jag håller mig undan för att inte få henne över mig.
Men Frilla litar jag på.

Så länge jag känner mig trygg och säker så fortsätter jag med hästarna.


Nu är det dags att återgå till jobbet! Slut på rast.

Kommentarer
Postat av: Johan

Detta fattar inte jag ? Är det någon som gnällt på att du håller på med hästarna? Kanske skulle testa sköta sitt eget liv isf så sköter vi vårat =)

2011-03-06 @ 12:24:08
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0