Såååå

Jaa då var det klart.
Nu tänker jag inte göra nånting mer idag!
Har fixat alla hästarna i båda stallen. Mockat, gett lunch, burit vatten, gjort klart för kvällen...
Allting med Izabella med mig. Så det tog sin lilla tid.
Sen ville Izabella ta ut Ricka och borsta henne lite så det fick hon. Så ville hon sitta på henne, så jag sadlade på. Men sen vågade hon inte =) Men det visst jag från början så jag tog det inte så seriöst =)
Nu sitter jag här och undrar när Johan tänkt sig hem?? Trodde inte han skulle vara borta hela söndagen.
Izabella sover nu iallafall.... Ska nog jag med göra.
Ser inte ut att bli någon hästträning idag för det är ingen som passar Izabella...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0