Produkter

Tänkte kommentera lite produkter som finns på Haglunds hemsida.



Transportskydd


Såhär såg dom ut på Frilla:

Kommentar: Tjocka, kraftiga transportskydd som jag är jättenöjd med. Dom på bakbenen åker lite som dom vill ibland om man spänner dom för löst, som jag verkar ha gjort på bilden =) Mjukt teddyfoder på insidan! Lätta & snabba att få på och av.
Pris: 399 (billigare när jag köpte för då var det rea)



Fleecetäcke med hals



Såhär såg det ut på Ricka:

Kommentar: Hade jag läst lite bättre hade jag inte beställt det.
Inga bensnören eller kryssgjordar, så dom kan inte ha det i hagen för när dom rullar sig så släpar täcket i backen sen. Men annars är det mjukt och skönt och jag brukar ha det när åker nånstans, men aldrig när dom är i hagen eller boxen själva. Ska försöka sy dit ringar så man kan sätta fast bensnören iaf! Då sitter det lite bättre. Finns svanssnöre men det var inte till stor hjälp.
Täckesgjorden runt magen köpte jag extra, den följer inte med.
Pris: 239 kr, täckesgjord 59 kr



Ridtäcke



Så här såg det ut på mina hästar:


Kommentar: Mysigt ridtäcke i tunt fleece. Har det även i körning! Svanssnöre. Hål så man kan fästa det i selen/sadelgjorden så det sitter på plats. Storlken jag har är cob. Jättenöjd med detta täcke!
Pris: 139 (kostade 99 när jag köpte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0