Imorn

Nu j*vlar är det en viss Linde Ricka som går in i transporth*lvetet imorgon, annars blir jag riktigt trött på henne... Nu när hon har så fint lopp på istravet! Men hon borde gå på nu, när vi kommit på lösningen....



Nu har jag och Johan nyss kört in Bella till sin pappa. Det är hennes pappahelg nu...

Och eftersom jag och Johan är ensamma nu så ska vi bara ta det lugnt å slappa =)
Tycker jag att vi är förtjänta av ibland.
Hästarna får stå idag, allihop.... Mina två va ju ute och tränade igår och i förrgår och Johan har ju gått liopp i tisdags...
Så dom får vila upp sigf inför morgondagens uppgifter då vi ställer upp i Raketens Vandringspris, Postkörarnas Vandringspris, och Frilla är med i ett lopp hon också.

Spännande morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0