Fredagen



Idag var vi in till Årjäng och lämnade Bella på dagis...
Sen färgade vi mitt hår =)
Sen var vi i stallet och mockade och fixade...
Tog en lugn tur med kallbloden...
Hem och satte oss vid varsin dator...
Och sen kom mamma hem med en trött Izabella som somnat i bilen, så det blev rätt i säng för henne.
Innan hon somna i sängen så tittade hon på mig och sa: har du sminkat dig?
Gullig unge jag har =) Hon är väl inte van att se mig med smink, plus att jag har ju färgat håret nu =)
Jag använder ju aldrig smink och sånt här hemma när jag bara håller på med hästarna.. Lite onödigt tycker jag!

Tog in lite hästar sen och fodrade för kvällen...

Det var allt som hänt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0