Ingen rolig dag

Nu har jag precis kommit från stallet....
Var ute på en rogivande tur med Ricka i skogen. Har haft en tuff dag så va tvungen att komma hemifrån lite =)
Vi var ju inne i Årjäng idag hela dagen. Izabella va hos tandläkaren och hon var jätteduktig! Så det gick superbra.
Men att vi sen va tvungna att GÅ ifrån Volvo fram och tillbaka till folktandvården va mindre roligt. För alla.
Bilen va ju på felsökning på Volvo. Vilket resulterade i att dom sa att tändstiften behövdes bytas, vilket vi redan gjort, flera gånger! Men det hjälper inte. Och detta visste dom när vi ställde ner bilen.
Så vi blev inge klokare av det besöket inte. Men nu skiter vi i detta. Biljävlar.
Izabella var iaf på grinhumör hela dagen, förutom hos tandläkaren. Och det va inte roligt när vi fick gå genom hela Årjäng, med en unge som grina. Grinet fortsatte såklart när vi kom hem.
Ingen rolig dag för oss alls.
Så jag drog till mitt stall, hämtade Ricka och sa till henne att "nu jävlar är du snäll när jag ska ut och rida på dig i skogen ensam".
Hon va faktiskt snäll idag.
Vi har masat så mycket med henne nu det sista med transporten och träning så jag tyckte hon skulle behöva en lugn skogstur.
Det va roligt tyckte Ricka, men det va roligare när vi gick hem =)
Nu är det lugn och ro i huset iallafall. Bella sover och vilar upp sig inför morgondagen =)
Hästarna är inne och Johan & jag ska se på film i sängen.
Upp kl 7 imorgon igen och dra igång med fodring och utsläpp av hästar och barn =)
Ricka undrar vad som komma skall
sadel på :) va ett tag sen.
Puss puss =)

Kommentarer
Postat av: Johan

Lurade mig gjorde du ^^ Du sa att du bara skulle mocka också drog du på ridtur istället.. Ajjabajja =)

2011-03-10 @ 13:40:27
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0