Anmält....

Har anmält Frilla till lopp också... Listan kommer på måndag... Får se om jag startar henne eller stryker henne från anm.listan. Beror på motståndet eftersom hon är ganska uppanmäld, men finns inte så många lopp just nu!
Hon har lopp 29 mars men det är så jävla länge! Tiden går, jag blir tjockare, orkar mindre...
Och hästen verkar ha form nu så lika bra att försöka starta.

Stryker jag henne från anm.listan i detta loppet så är det anmälan till V65 samma dag. Ganska bra prop. dit.
Så vi får se om det blir Momarken eller V65 lopp på Bjerke.
Eller inget alls!


Vore kul att åka till Momarken för Ritz är också anmäld dit.
Hoppas båda kommer med! Frilla kommer ju med på sina 678 poäng och Ritz borde komma med på hennes poäng också!

Men vad ska jag ta för kusk............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0