28 mars

Idag är det exakt en månad kvar till beräknad födsel! 28 mars-28 april =)
Fick en väldigt bra och praktisk baby bag av min vän Carro idag! Som hon skaffat på barnmässan i helgen.
Massa bra saker i tex body, strumpor, blöjor, bindor, babyojla m.m. Den ska med till BB iallafall =)
Klicka för större bild

Vi var ju hos barnmorskan idag. Gick bra =) Magen ligger på kurvan, trots att jag ser så liten ut =) Och huvudet ner och är rörligt. Det är bra det. Men denna veckan får det inte komma nån unge för nu har vi 4 starter att ta oss igenom. Sen kan han komma =) Hahah.

Bella har varit på dagis idag. Roligt tycker hon. Mindre roligt när vi ska försöka få med oss henne hem =)

När vi kom hem var det dags för dagens hästträning. Fick bli ridtur i skogen. Jag & Frilla, Johan & Ritz =)
Det var roligt, tills vi stötte på 2 älgar! Haha.. Vi hoppade av hästarna ifall dom skulle blir rädda. Hellre hoppar jag av än flyger av!
Diskuterade även detta med ridning hos barnmorskan. Det var upp till mig & hästen sa hon, men ramlar jag av blir det direkt akut till förlossningen sa hon... Så jag och Johan kom överens om att detta va sista gången jag red innan bebisen kommer, men sen kom jag på att jag måste ta en uppmjukningsridtur med Frilla på torsdag! Så efter det kommer jag inte sätta mig på hästryggen nåt mer på ett tag. Inte värt att riskera nu när vi kommit så långt. Är ju bara 1 månad kvar...

Här kommer lite bilder från idag!

Johan rädd för älgen är =)




Kommentarer
Postat av: Johan

Var jag rädd för älgen?

2011-03-29 @ 08:53:58
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0