Tidsinställt inlägg

Hejsan.
Detta är ett förinställt inlägg, eftersom jag inte tar med mig datorn till mamma. Vi ska ju va här i helgen...
Så jag har knåpat ihop lite inlägg så ni kan läsa under helgen ändå. Nästa inlägg kommer ikväll kl 20.00



Izabella ramlade ju ute här om dagen och slog knät så det blödde ganska ordentligt faktiskt!
Då va hon ledsen!

snygga shorts förresten. Här har man inte tid att klä på sig riktigt inte. Eller så blev dom vridna i fallet :)

Och lilleman ägnar dagarna åt att göra medvetna ljud, "prata", och ligga och le :) Underbart att se och höra!


Vi hade även fika på balkongen, jag och Bella.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Usch, det där såg ont ut.... :-( Men det är väl så benen ska se ut på sommar'n så det syns att man vart ute och lekt ;-) ....

2011-06-18 @ 13:05:40
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0