Söndag

Idag ska vi återvända till L-fors. Johan ska ta ut Blackie igen. Han ger aldrig upp!

Izabella sov hos farmor inatt så vi ska hämta henne när vi ätit frukost och när tvätten är klar!

Ni kan läsa på Johans blogg om vad som hände med Blackie igår. Jag orkar inte berätta. Men kan iaf skriva att gubben som är "skyldig" hade en keps på sig där det stod Trankils Byggtjänst, och jag ska även fakturera honom när jag köper ny del till selen som gick sönder!!!




Svar till Rebecca: Nej jag hade inga fler bilder som din häst va med på! Tyvärr :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Trankils Handikapp heter det hahaha

2011-06-05 @ 09:45:17
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0