Onsdag

Hej läsare!

Oj oj nu har vi sovit en timme, jag och lilleman. Det var skönt och behövligt tror jag!
Han sover fortfarande men jag är tvungen att gå upp. Sätta på ugnen och värma upp köttfärspajen för snart kommer min älskling hem och efter vi ätit ska vi ut till L-fors och hämta häst som ska gå provlopp.

Izabella är med sin farmor idag. Hon hämtade henne förut och åkte till norge en sväng och så skulle hon få stanna tills efter provloppet. Sebastian ska till Carro. Bra att vi har dessa människor som ställer upp.

Om shopen är öppen på provloppen så ska jag  dit och köpa en halsförlängare. Har ingen aning om var min är och orkar inte leta heller. Har inte sett den på flera år. Men det är ju inte dyra grejen heller...

Hörs senare efter provloppet. Klicka på bilden för att se startlistan i vårat lopp






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0