Helgen =)

I helgen har vi varit i Lennartsfors och grejat med lite olika.



Jag har ridit Frilla en sväng. En mycket pigg Frilla som försökte slänga av mig när jag red i hagen. Hon blev galen för dom andra hästarna sprang å gnägga! Så jag struntade i det s.k dressyrpasset och red på en skogsväg istället och där gick det undan kan man säga... En rätt krokig väg och uppförsbacke... Och en häst som blev mer och mer taggad ju mer hon fick springa....! Fin va hon iallfall!


Johan har skruvat med den gröna bilen hela helgen och nu rullar den...


Idag drog jag av alu skorna på Ricka och så har jag masserat Frillas rygg....

Izabella åkte till sin farmor i lördags och kom hem idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0