dretväder

Här är det ösregn och åska. Strömmen har varit borta.
Men nu är strömmen tillbaka men det regnar fortfarande. Vi som skulle på snabbjobb med Frilla idag.
Måste köra henne idag för nu struntade jag i att träna igår bara för att det skulle bli snabbjobb idag.

Transporten har varit på service idag. Hoppas dom har fixat allting. Jordfel och bromsar som läggs i när man backar...
Kameran funkar ju inte så bra när det är jordfel. Och när man blinkar så blinkar det tvärtom eller så blinkar det i allt som är....
Nu ska Johan åka och hämta den....

Bilen skulle också behöva komma in på service, enligt lampan som lyser :) Men det har jag inte råd med denna månaden...

Jag ska slänga ihop lite middag under tiden. Sen får vi se om det blir nåt snabbjobb eller inte. Inte så roligt i ösregn.

Nu surar Johan för att han inte vill använda mitt rosa playboy paraply. Haha.. det är ju snyggt!


Bild från Oslo Grand Prix 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0