Torsdag 14 juli

Snart dags för Årjängs stora sprinterlopp! Fint startfält i år!

Idag ska jag ta en promenad med vagnen, sen ska jag hem och duscha och sen ska jag jobba klockan 16!

Ska försöka ta mig ut till L-fors under helgen och rida mina underbara kallblod! Saknar dom nu! Ska försöka få lite fart nu. Har slarvat väldigt nu det sista känner jag. Men är ledig nu tills onsdag så ska försöka få nåt gjort med hästarna!

Fick visst lite jobbadagar i juli, mer än jag tänkt. Tänkte ju bara ta nån dag i veckan. ca 4 dagar/mån men nu har jag fått 10 dagar denna månaden. Men jag behöver ju pengarna nu med alla dessa veterinärräkningar.
Men i augusti har jag bara 3 jobbdagar . Skönt!

På tisdag bär det av med Frilla till Mikael igen då. Hoppas hon är okej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0