Söndag

Inte mycket sömn inatt då lilleman varit väldigt pigg. Somnade sent igår och vaknade 4, somnade om vid 5, vakna klockan 7! Johan gick upp klockan 9 och då fick han ta hand om honom så sov jag en timme till.
Hoppas verkligen detta va en engångsgrej. Han grinade ju inte eller nåt men han låg och sprattla och grymtade. Och då klarar inte jag sova. Igår sov vi till 12 så jag ska väl inte klaga på en dålig natt...


Idag är det trav i Arvika. Men det skiter jag i för jag är trött på detta travet nu.
Tänkter inte gå in på det så mycket nu men när andra bestämmer åt oss vilka hästar som ska va kvar och vilka som ska bort så är det inte roligt längre.

Är så glad att jag har min familj och mina underbara barn! Idag kommer äntligen Izabella hem.
Jag har saknat henne.

Kommentarer
Postat av: Johan

Håller med fullständigt på det överstrukna. Om det bara gick att ge fan i andras saker och sköta sitt eget så vore det perfekt :)

2011-07-03 @ 20:59:33
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0