Måndag 4 juli

Idag har jag stressat som en dåre på förmiddan för att hinna till sjukhuset och till mvc. Sov ju för länge. Har blivit så trött på morgonen nu för tiden så jag tar mig knappt upp.


Gick iaf bra idag på mvc. Blodtryck 89/65, hb: 126, och vikt 47. Hihi.
Va på sån efterkontroll efter förlossningen. Hämtade ut minipiller sen på hemvägen.

Sen va jag å lilleman inom ica och hälsade på Johan som jobbade!



Nu är vi hemma. Alla utom Johan. Till och med Izabella har lyckats hitta hem :) Hämtade henne förut när jag va klar med allt. Hon sover nu för hon hade varit uppe klockan 6 sa hennes farmor.

Idag ska vi åka till L-fors. Hoppas det blir fint väder imorn. Men det skulle bli regn hörde jag..

Jag ska sätta tillbaka framskorna på mina kallblod och så ska jag ta en tur med dom, blir väl imorn säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0