*suck*

Ja då kom man hem från praktiken på bra humör :)

Men det varade inte länge. Visste att inte hästarna skulle bli skodda rätt om inte jag var med själv! Så nu går Frilla med låga brodd på ena framskon och höga på den andra! Bara för att folk blandar ihop dom nya skorna jag köpt med dom gamla som jag hade.

Jag blir så trött på allt ibland.

Men nu kunde inte den riktiga hovslagaren komma så då fick detta bli en nödlösning annars kunde inte Ricka starta i istravet...

Johan tränade Ricka idag iaf men Frilla måste skos om först.... Mamma skulle kanske fixa det imorn annars får jag dra ut själv och sko henne.

Ska försöka få bort lite julsaker idag! Trött på julen nu och trött på vintern!
Trött på allt idag känns det som..

Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag har bara negativa tankar i huvudet just nu.


Kommentarer
Postat av: Jenny

går det inte å bara byta brodd då?=)(om det inte är guldsko vill säga, är ju fasta broddar)

2011-01-13 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0