Solig dag! ¤

Solen skiner idag! Och jag sitter inomhus. Men jag mår inte så bra idag, blödde näsblod imorse igen. Gjorde det igår också. Och när jag blöder så får jag sån jävla huvudvärk.
Så jag stannar hemma idag. Johan vill väl till hästarna men jag skulle vilja vara hemma och bara vila någon dag istället för att alltid behöva åka nånstans.

Ringde iallafall vårdcentralen förut men jag skulle ringa barnmorskan sa dom, så jag ringde dit men det va stängt idag! Typiskt. Får ringa imorn.

Ska iallafall åka iväg och köpa spån sen.

Kommentarer
Postat av: Johan

Blir då inget sitta hemma och inte göra nått här inte =)

2011-01-10 @ 11:42:04
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0