Onsdag

Idag har jag varit på praktiken... Sen åkte jag hem och slängde ihop en fläskpannkaka. Johan hade redan hämta Izabella =)
Min pappa kom hit och åt med oss sen lekte han med Bella lite på hennes rum.
Och sen när han skulle gå hem så sa han hejdå till alla och sen gick han ut och stängde dörren. Då sprang Izabella efter och öppna dörren igen och skrek: Moffa! Jag glömde ge kram och puss!





Hmm. Vet inte vad jag ska skriva mer riktigt... Försöker maila med hastprodukter.se om täcket vi beställde men inte fick...

I mailet skrev jag ungefär såhär: Vi fick ett täcke för lite, det var det gröna Milton Ylletäcket i strl 125 som vi inte fick. Men det står på följesedeln att det ska vara med?

Till svar fick jag: På faktura nr 2 är inte täcket med.

Öh, är det jag eller dom som inte fattar nåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0