Hästträning idag då!

Idag var det skönt väder ute... Inte alls kallt.
Så idag tog vi och styrde bilen mot L-fors och hälsade på våra små hästar!

Frilla och Ricka fick sej en träningstur. Jag red Frilla och Johan körde Ricka!
Jag kom upp på Frilla själv, men lite trögt var det allt. Inte så lätt när jag gått upp 7-8 kg och hade vinterkläder på mig! Men upp kom jag och vi tränade! Först några kilometer på vägen i trav, sen tog jag och Frilla en skrittur i skogen medans Johan körde Ricka en runda till på vägen.
Nöjd!

Sen mockning till 3 hästar och fixade klart allting inför kvällen.

Sen drog vi hem och köpte en pizza och sen hämtade jag hem Izabella, men hon la sig direkt nästan för hon var trött efter en dag hos farmor! Dom hade varit ute och gått mycket idag sa dom!

Nu ska vi se på tv lite tror jag... Om jag kan slita mig från datorn!

Imorgon är det V75 på Färjestad, vore kul att åka dit.
Linnfoss startar ju imorgon, men inte i V75! =)

Nästa helg är det dags för istrav! Men då jobbar jag tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0