Fredag

Fredag idag.
Har varit på praktik. Det var bra! Trivs jättebra där faktiskt.

Jobbar hela helgen nu. Delad tur imorn (7-21) och 7-16 på söndag. Ska försöka hinna upp och titta på istravet också. Så jag var alltså bara ledig torsdag denna veckan. Undrar om jag är ledig nånting nästa vecka.
Johan ska ha Izabella hela helgen för hennes riktiga pappa hade inte tid.
Men hon ska nog hälsa på sin morfar imorgon en stund för vi var dör nyss och lånade film och då ville hon leka med honom sa hon. Så hon får väl hälsa på en sväng imorn.

Igår när vi var hos min mamma så fick Izabella ett godisträd. Hon fick det egentligen i julas men det var inte isatt godis och sånt då men igår när vi kom så stod det färdigt på bordet.
Och visst ser man i Izabellas ögon hur lycklig hon blev :)



När jag var på praktiken idag så var Johan hos hästarna och mockade och körde Linde Ricka. Ska verkligen bli spännande att se henne i istrav nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilken härlig bild!

2011-01-11 @ 13:56:11
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0