Svårt

Nu har jag tittat på lite propositioner till Frilla.
Gud va svårt, massa bra lopp! Vet inte vad jag ska ta....
Hade ju tänkt Momarken 29 mars, men då har hon halvrad till ett annat bra lopp på Färjestad... Hmm...
Romme lunchtrav 18 mars... Men lång väg. Men väldigt fint lopp för henne...
Bjerke... Men det var å andra sidan V65.. men inte så högt... Drammen 1 mars... Lunchtrav det med, men långt dit...

Nej va fan...

Får se hur hon funkar i istravet, sen fundera... Men det finns så många lopp att välja på nu helt plötsligt...

Ska försöka få henne lite snabbare först... skulle behöva få tillbaka 31-32 tempot i henne..

Neeej det här är för svårt för mig.

Ska ta en snack med Frilla och fråga henne vad hon vill.



Kommentarer
Postat av: Johan

Startar man inte för tätt så slipper man detta med halvrad ska jag be att få tala om för damen =)

2011-02-18 @ 10:58:53
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0