Kväll

Jaaa då blev det en tur ut till lennartsfors idag ändå...

Men det var en snabbis... Johan hjälpte tony bära in nån tung grej.

Jag och Izabella va hos mamma under tiden och lekte...

Sen var vi i varmblodsstallet och tog in hästar och Izabella matade Caspadia och Ritz med morötter... Blackie va mer intresserad av sin mat i boxen så hon ville inte ha morot =)

Blackie har börjat träna lite smått nu. Mamma rider henne...
Så vi ska sätta henne i vagn sen och prova köra henne igen... Men då ska jag hålla mig undan. Iallafall så länge jag är gravid. Tänker inte få en häst över mig.

Så här såg det ut när jag körde Blackie förra våren:



Men jag tror hon blivit körd på banan efter detta och det gick bra.
Men jag har inte kört henne mer. Hon försöker bara döda mig =)


Här är hon på banan....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0