Gårdagen

Ja, igår skulle vi då på en långtur med kallbloden. Jag körde Frilla och Johan Ricka.
Men det va en soptunna som låg ner efter vägen precis när vi skulle köra ut med hästarna.
Så Ricka fick nåt spel och stegra och försökte kasta sig åt andra hållet å allt va hon pyssla med, så en rem på selen gick sönder så den börja sela upp sig själv.
Då gick Johan in med Ricka och jag körde en vända med Frilla på vägen. Usch va hård hon va att hålla, pigg som bara den och ville springa fort hela tiden. Men till min stora glädje som kom Johan och Ricka sen så jag kunde köra bakom dom :) Då va Frilla underbart snäll.... Så vi körde 2 vändor till på vägen.
Frilla fick dra tung rockard idag. Ricka va rädd för skyltar å mer soptunnor. Vet inte vad det är för dumheter hon börjat med.
Frilla va jättefin iaf, och jag hoppas det går bra för henne på istravet, trots att hon möter hästar med flera hundra tusen på sig...

Frilla & Jag





Kommentarer
Postat av: Johan

Så fina bilder så =) Riktiga mys turer vi har när vi tränar om dagarna =)

2011-02-17 @ 11:48:56
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0