Fixat

Idag har vi fixat bilen då, hoppas jag! Hoppas den går riktigt nu. Typiskt att det ska krångla när man ska iväg på trav.

Fick inga hästar tränade idag för vi va tvungna att fixa bilen istället. Men vi hann iaf fixa brodden på Ricka. Några hade åkt ur så vi skruva i nya. Lär väl behövas brodd imorn misstänker ja =) Usch jag hatar egentligen vanliga järnskor som man skruvar i brodden i. Tacka vet jag guldskor med fasta brodd =) Mycket hållbarare och bättre. Frilla har såklart guld på sina hovar =) Även sommartid. GULD ska det va.

Va även in till shopen och lämnade tillbaka bootsen jag hämtat hem. Dom va alldeles för trånga att få på, sen hitta ja en boots i selpåsen så nu har jag ett par hela boots. Så dom får duga imorn å på tisdag. Men dessa bootsen är till fram men det duger ändå.

Izabella va utan blöja hela dagen idag. Iaf på dagis och när hon kom hem, men hon får säkert en blöja på sig hos sin far... Brukar vara så...
Men hos mig har hon bara blöja på natten och det funkar bra, hon är jätteduktig.
Min lilla tjej börjar bli stor!

Förresten så började jag morgonen med att halka omkull utanför bilen =) Jävlar va halt det va, ena handen i handtaget på bilen och ena benet under bilen! Såg nog kul ut. Tyckte iaf Izabella!




Johan & mamma tittar på bilen...


Min katt Rizla!


Johan hjälpte mej skruva i nya brodd... Han är ju lite starkare än mig =)


Haha jag & Ricka


Izabella imorse =) Innan dagis

Kommentarer
Postat av: Johan

Lite starkare, lite bättre =) Är ju så tyvärr att det finns alltid någon som är bättre på allt =)

2011-02-04 @ 20:43:36
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0