Dagens träning

Idag var Izabella på dagis 9-15. Under tiden åkte jag och Johan till hästarna.
Började med att mocka överallt.
Sen tog vi Caspadia och Ritz på en lite längre tur. Härligt var det! Att va ute med två hästar samtidigt som kunde hålla jämnt tempo med varann. Caspadia va fin att köra. Va länge sen jag va ute med henne nu. Mamma har varit ute med henne nu det sista. Det var en härlig tur, med fin väg att köra på.

Sen tog vi ut kallbloden på skrittur. Jag red Frilla, Johan körde Ricka. Gick en sväng upp i skogen bara, för klockan blev så mycket och Izabella skulle ju hämtas kl 15! Men dom va lugna och fina dom med. Hästarna alltså.

Allt verkar bra med alla 4! Lite justeringar med brodd osv bara inför deras kommande uppgifter.
 (Startlistor finns i inläggen nedanför)

Imorgon ska Frilla in på sitt sista snabbjobb innan starten. Tyvärr börjar banan bli sämre nu då isen försvinner har jag hört,  så vi får se....
Hoppas även jag hinner med att köra Ricka imorgon. Izabella har ju inget dagis imorgon så det blir lite svårare imorgon! Men det fixar vi allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0