Ullared!

Jag har ju redan skrivit i inlägget under vad jag köpte, så nu lägger jag upp lite bilder från Ullaredsresan vi gjorde i tisdags!! Nåt ni undrar på? Skriv en kommentar. Om priser eller nåt. Har kvar kvittona!

Färdkost måste man ha


Jag övningskörde lite också


Framme =)


Lite bilder från hästavdelningen

Det var inte svårt att fulla kundvagnarna

Här är vi hemma med allting...


Hästgrejer jag köpte

Det täcket med röd text ska Johan få av mig i julklapp!



Lite annat jag köpte


SEn köpte jag massa julklappar till barnen och andra folk också men dom bilderna får ni inte se fören efter jul :)

Orkar inte lägga upp mer bilder nu... =)

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad roligt ni ser ut att haft =)

Verkligen mycket saker du fick med dig hem!

2011-12-16 @ 10:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0