Torsdag

Idag har Johan varit ute och kört Serena och jag har varit ute och ridit Frilla!
Det är bara dom som har vinterskor än så länge.

Sen va vi in till Årjäng och handlade och hämtade foder till hästarna...

Jag satte även igång med lite städning nu på kvällen. Får panik snart för det är så rotigt. Är ju mormors gamla hus vi bor i och ingen har städat bort alla hennes saker... Plus att mamma har sitt här och vi försöker få in vårt... Och jag hatar rot och stök så jag går runt hela dagarna och stör mig och stressar upp mig för detta... Men idag fick jag undan lite "dret" iallafall... Tog och städade lite i köket.


FÖRE


EFTER


Känns rätt skönt....



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fint det blev =)



Jag vet pecis hur det känns när det är rörigt och man blir stressad =(

2011-12-10 @ 20:17:13
Postat av: marika

Hallå det blev jätte konstigt... Kommentaren tidigare är från mig och inte "mamma" =O

Skriver fårn hennes data och hon bruker kommentera syrrans blogg så måste blivit ngt fel =D

Ha de fint

2011-12-10 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0