Minusgrader

Idag har det varit ett par minusgrader faktiskt! Lite vinterkänsla...

Har tillbringat dagen i Årjäng idag. Jag och Baus. Vi va hos pappa medans Johan jobbade för jag hade lite ärenden i Årjäng, bl.a lämna nycklarna till lägenheten!
Va roligt hos pappa faktiskt...

När vi kom hem åt vi mat allihopa och sen drog jag och mockade och fixade in hästarna i stall 2.
Sen skicka vi med Izabella till Årjäng. Hon åkte med mamma... Hon ska till sin pappa. Innan hon åkte frågade Johan henne: Vad är det som är gott och rimmar på lodis? Va tror ni? Hihi. Hon svarade: Köttbullar!! Haha.. Sen fick vi pussar och kramar sen åkte hon... =)
När hon åkt så tog vi in Serena och Engsättra.

Känner mig väldigt nöjd med mina hästar nu faktiskt. Med Ricka kändes det inte såhär, men nu känns det som att Frilla och Engsättra är rätt hästar för mig... Älskar dom.

Nu är det lite datormys med godis, dricka och en liten liten likör.

Imorn ska vi upp tidigt och fodra alla hästar sen åka och lämna bort Sebastian till Johans mormor.
I helgen ska vi va barnlediga och roa oss väldigt. Hästarna ska tränas lördag, söndag. Alla båda dagarna. Ska bli kul att kunna träna dom tillsammans...
 Sen ska vi på hotellet och festa loss lite. Ska bli väldigt kul detta!

Kommentarer
Postat av: Dedde

ÅÅ vad ni är duktiga! träna hästar, har barn, och ni hinner med allt! Ni förtjänar att festa loss lite nu :') Ha så kul!

2011-12-31 @ 10:53:43
URL: http://http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0