Kval... Serena Rick

Idag var vi på Färjestad och försökte kvala vår ena tvååring Serena Rick.
Ni kan läsa mer om detta här.

Hon klarade inte sitt kval. Hon galoppera efter ett varv och sen fick han ingen fart på henne mer. Så det får bli nytt försök som treåring! Men jag tyckte ändå hon såg fin ut! Men Johan körde ju henne så ni får läsa va han tyckte på hans blogg.

Vi har iaf kvalat en tvååring. Engsättra klarade ju sitt kval superbra den 28 november. Då fixade hon in 10.000 till uppfödaren och 5000 till mig! Tack tack.

Bilder från Serenas kval.

Finklädd

Kommentarer
Postat av: Marika

Typiskt!

Min stallkompis travare ska kvala nu den 29 (tror jag)

Jag hoppas hon går igenom.

Hon har haft henne hos en tränare nu i ett år =O

2011-12-16 @ 10:41:32
Postat av: Jenny

Vad är det för häst då marika?? :)

2011-12-16 @ 10:49:49
Postat av: Marika

Ett svenskt vbl, Chyma rostorp heter hon =)

2011-12-16 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0