Juldagen

Juldagen har varit en väldigt tråkig dag. Mådde dåligt imorse, åkte från mangskog kl 7 hemma före nio, ut med hästarna. Sen sov jag mellan 12 och 15 ungefär. Inte alls pigg.
Johan tog med sig sebastian för mera julfirande hos sin mormor medans jag sov.
När ja vakna gick jag och mockade och sen testade jag nya sadeln med frilla. Tog en minitur på 3,5 km i mörker, blåst och regn.
Sen tog jag in alla blöta hästar så nu står dom och äter sitt hö och betfor. Ska kvällsfodra lite senare.
Nu ska jag bara slappa och se på tv och
Njuta faktiskt att inga ungar eller johan är hemma. Väldigt lugnt och skönt måste jag säga. Är inte van att va heeelt barnledig.
Inte på humör idag....


Kommentarer
Postat av: Johan

Ha varit rätt lugnt där ja med va så

2011-12-25 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0