Besökare & tävling

Mina besökare håller sig runt 50 om dagen. Det är roligt att nån läser det jag skriver iaf!

Ni får gärna komma med förslag på bilder eller text eller fimler till min blogg! Och ställ gärna frågor. Ibland så vet jag inte vad jag ska skriva riktigt så det känns som det bara blir onödig utfyllnad (som detta inlägg typ).

Heheh...



En bild! Den som gissar rätt på vad det är vinner en liten påse med produktprover på tex foundation, hudkräm, schampo m.m. Det första rätta svaret får en :) Adressen tar vi senare...
Ni får gissa flera gånger! Det jag vill ha svar på är hästens namn och kuskens namn! Kommer ingen på hästens så räcker det med kuskens. Men hästens namn är viktigast... OBS nära anhöriga får ej gissa :P



Kommentarer
Postat av: Johan

Synd det då annars hade jag haft båda svaren ;)

2011-12-05 @ 13:59:50
Postat av: Marika

Kan det vara Caspadia?

2011-12-05 @ 14:04:52
Postat av: Angelicaklockar

Tures gustav & johan jonsson?:-D

2011-12-05 @ 14:39:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Veronica

bilder på ponnysarna =)

2011-12-05 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0