Veterinärbesök

Idag har jag ringt hem en veterinär. Har aldrig haft just denna veterinär förut. Min vanliga har telefontid imorn och jag vill inte vänta längre nu. Men hon är ju veterinär så hon borde ju kunna nåt. Men när jag pratade med henne i telefon så tyckte hon vi skulle åka och röntga men jag tror inte hon klara stå i 12 mil i en transport just nu så hon kommer ut och kikar iaf!
Tror det är en böld ändå jag.... Hoppas hon kan gräva ur nånting.... Vore bra att slippa åka till ATG kliniken.

Nu ska jag göra iordning här för vi ska strax åka ut mot hästarna.

Linde Ricka ska träna idag! Tycker vi varit duktiga som tränat henne regelbundet nu hela månaden. Hon har inte fått vila mer än 2 dagar i rad. Haha... Nu fan ska hon kvala innan året är slut. Mitt mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0