Torsdag

Idag sov vi länge :) Jag och Baus.... Izabella sov hos sin farmor.

Idag ska Izabella på cirkus med morfar, det ser hon fram emot. Ska bli kul att höra va hon tyckte.
När dom är på cirkus så ska jag och Johan ut och träna hästarna. Än så länge går det efter planeringen. Att dom inte ska stå längre än 2 dagar i rad :)  Denna veckan har dom tränats måndag och tisdag, vila onsdag, träna torsdag (idag), vila imorn och sen hoppas jag att Johan eventuellt kan köra dom på lördag eller söndag. Jag själv ska jobba fredag kväll och hela lördag + söndag så jag kan inte köra nån i helgen iaf, om inte vi stressar ut tidigt innan jag börjar då.. Men det blir det nog inget av.

Nästa vecka ska jag nog va där en natt eller två. Måndag-onsdag tänkte jag. Får väl se va Johan säger om det :) Men jag hatar den här lilla lägenheten, Izabella klättrar på väggarna, det är helt enkelt tråkigt här. Trivs inte alls. Men Johan envisas med att jag måste sitta här varje dag och vänta tills han kommer hem så jag kan laga middag åt honom och sen sitter han vid sin dator och glor eller sätter på en film så ja vet inte va jag ska tvingas sitta här för egentligen?

Trivs bättre ute på landet så jag kan sköta mina hästar, träna dom, plocka bär och bara släppa Izabella fri :) Haha...  Snart kommer hösten och vintern och då kan jag gärna sitta inne i en lägenhet ibland.
Förutom på träningsdagarna :)

Nu ska vi gå ut och städa min bil lite! Måste hållas ren och fin... :) Tona färdigt rutorna kanske vore en idé :) Får tjata lite...


Volvo V70 AWD -99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0