Kommentarer

Kommentarer är allt sällsynt här på bloggen. Och oftast är det samma få personer som kommenterar! Tack för det! Det uppskattas. Men tänk om mer personer kunde kommentera! Om 50 unika personer läser min blogg en dag så brukar jag inte ha en enda kommentar. Ibland kanske jag har fått en av Johan. Eller Bettan eller Marika =) Det är väl dom som kommenterar här! =)

Lämna gärna en rad om vad ni tycker, och vad ni vill ja ska skriva om eller berätta...

Just nu känns det som jag skriver åt mig själv för jag får aldrig nån respons.... =)
Men jag ser ju på statistiken....


Bild från förra veckan...

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag förstår att du vill ha kommentarer!

När man läser en sån här privat blogg så är det ju roligare att kommenterar, det blir mer "intimt".



Kom igen ge Jenny fler kommentarer det förtjänar hon som uppdaterar så bra



//Marika

2011-08-31 @ 16:04:03
Postat av: Jenny

Tack Marika =) hihi



<3

2011-08-31 @ 16:15:14
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Petra

Förstår vad du menar :) Det är ju alltid kul med respons såklart..

Roligt att kunna hänga med ut på dina stall/häst jobb via bloggen, och själklart att få höra hur det går med barn och familj och allt! Dessutom får man ju en bättre "lärakännadinavlägsnasläkt" känsla, hihi! Hälsa alla! =)

2011-09-01 @ 08:15:39
URL: http://skrutta.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hehe, jag fortsätter väl som jag brukar då ;-) ...

2011-09-01 @ 22:44:49
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0