Igår kväll....

Som jag säkert skrev igår så var ju Izabella på cirkus. Var säkert roligt! Hon hade iaf ridit på en kamel och en liten liten ponny :)

Jag och Johan var i stallet under tiden. Först körde han Frilla på åkern, sen körde han Ricka på vägen, men det blev inte så mycket för vägen är stenhård och i mitten är det stora sten... Så det är bättre att va på åkern. Men vi vill ju inte köra sönder åkern för ägarna heller så vi får väl variera lite.
Medans Johan tränade så pyssla jag med lite av varje. Bytte söm på Ricka och borstade iordning henne och ställde henne i boxen i väntan på hennes tur, gjorde klart i stallet och gav Frilla och Blackie mat medans Ricka träna så att det skulle gå snabbt ssen när Ricka kom tillbaka. Vi hade lite bråttom tillbaka.
Sen när Izabella va klar på cirkusen så åkte vi och köpte pizza som vi åt typ kl 22 på kvällen :) Sebastian la vi direkt vi kom hem så han somna ganska snabbt i sin säng men Izabella åt lite först sen somna hon också :)

Och jag tror inte vi gjorde nåt speciellt heller utan vi somna nog ganska snart vi med!



Sebastian provade att sitta på Ricka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0