En veckas förvandling...

För en vecka sen igår så kunde Frilla knappt gå...
Igår var hon ute och tränade och tog i som aldrig förr... Tävlade lite med Ricka i några backar och visade henne hur man ska göra :) Haha Charlotte hade rycktussar i Rickas öron men tänkte aldrig på att använda dom när vi tävla :) Men nu var det ju egentligen inte därför hon har dom, utan för att hon alltid skakar ur bomullen så jag har börjat använt propparna så dom hänger kvar så man kan stoppa in dom igen.
Frilla var verkligen pigg igår och på bra humör.
Tog en lite längre tur än föregående dag och travde lite mer. Ricka fick galoppera i en lång backe som vi brukar ha galoppträning i. Frilla sprang efter i trav och med huvudet sänkt, som hon har när hon verkligen koncentrerar sig och tar i.. En runda i skogen blev det också. Det var roligt och jag är nöjd!




Men nu är jag tillbaka i Årjäng. Tråkigt. Finns inget tråkigare. Men Johan vill att jag ska sitta här och glo hela dagarna. Inte för att jag vet varför, när han ändå är på jobbet.
Imorn skulle hästarna behöva tränas igen, samt lördag men då jobbar jag så jag ska försöka skicka ut Johan!

Imorgon ska Izabella gå på cirkus här med sin morfar. Det ser hon fam emot!

Kommentarer
Postat av: Johan

Har man hem, familj och ett liv att sköta så är anledningen att vara hemma redan beskriven. Vill man hellre sitta borta hela veckorna kan man va singel och ta sina grejjer och flytta, jätte enkelt.

2011-08-17 @ 17:43:04
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0