Positivt

Idag lämnade vi Bella på dagis sen åkte vi till L-fors.
Jag tog en tur med Frilla. Hon var jättepigg och framåt. Inte ont alls i benet. Lite svullen när vi gick ut, men när vi kom tillbaka var svullnaden borta! Hon hade så bråttom ut idag så hon ryckte ur ena grimskaftet ur väggen när jag skulle sätta på mig hjälmen... Hon tänkte dra utan mig =) Aldrig hänt förut. Tror hon tyckte det va gött att röra på sig idag, men jag tog ju fel bett idag, blev tredelat istället för det skarpa så jag hade att göra kan jag säga!

Sen fick vi lite tårta, mamma fyllde år igår...

Och nu planerar vi en tur till *hemligt ställe* under veckan..... =)
Spännande....

Izabella har idag vänt upp och ner på hela sitt rum... Nu sitter hon i soffan här och ser på tecknat på tv och äter ett äpple...

Bilder från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0