GLAD PÅSK ! ! !

Glad Påsk på er!
Idag har vi lämnat lite påskbrev. Sen åt vi påsklunch tillsammans med min lillebror Micke och pappa.
Trevlig dag, men väldigt stressig morgon då vi inte hade några påskbrev och Izabella nästan vägrade att måla dom (som vi senare köpte). Jag hade inte planerat nånting i förväg.. Vet inte varför men...
Skickade iaf Johan till ica kl 9 imorse, så han köpte med påskbrev.
Sen försökte jag få Bella att måla dessa påskbrev och det tog sin lilla tid...
Men nu är dagen över och vi har en del godis här att äta...
Tack alla som medverkade idag....


Min fina tjej!

Snyggingen själv =)


Sen när påskkläderna kom på var det inte lika kul att vara med på kort...

Men en bild lyckades jag till slut få.. Den får duga =)


Sen var det dags att ställa sig i köket och fixa...


Sen var det äntligen dags för mat!


Efter maten busade Bella med Micke...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0