Grillning

Idag hade vi tråkigt så jag messade Tony (min bror) och frågade om vi skulle grilla =)
Åkte först och tvättade bilen på Statoil. Upptäckte en repa!
Sen åkte vi till ica och handlade mat, hem och lämnade den maten vi inte skulle grilla, sen mot L-fors!
Åkte först upp till mina hästar för att titta om mamma gett dom lunch eller ej. Dom stod och åt =)
Ricka hade även tagit av sej sin grimma så den fick hon på sig igen, och så fick dom lite morötter som jag köpt med...

Sen åkte vi hem till Tony och grillade... Det va gött!
Izabella och Jonathan lekte för fullt och hoppade runt i en lövhög...

Nu är vi hemma och Bella har fått badat och jag har rensat hennes hår på mossa och gräs.
Nu sover hon skönt!

Johan är hos grannen en sväng och umgås.

Volvo V70 AWD


Bella och Jonathan leker...


Izabella och Jonathan



Lite mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0