Mat :)

Hemma från skolan nu då :)
Haft etik idag. Sen va ja på bolaget å sen köpte kornkross och handlade mat på ica. Så nu har jag en fläskpannkaka i ugnen. Ska bli gött. Länge sen ja åt det.

Ska ut och köra eller rida Frilla sen.

I onsdags körde jag 6 intervaller med henne. Det gick väldigt bra. Men hon har lite svårt att springa utan check... Är väldigt beroende av den.

Anmält 2 hästar till provloppen på onsdag också. Men dom blev inställda :( Så vi får åka upp och köra fort ändå.

Nu ska jag duka bordet så jag å Johan kan äta snart.

Izabella blev kvar i Årjäng hon. Hon ska på marknaden och åka karuseller ikväll med farmor & farfar.


=)

Kommentarer
Postat av: Kalle

:)

2010-09-17 @ 16:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0