Helg

Skönt att det är helg!

Igår hade vi lite mys med godis och film på kvällen... Dåliga filmer vi såg men spelar ingen roll :)

Idag jobbar jag sen ska jag ut till hästarna. Ska köra Ricka och Caspadia och så ska jag rida Frilla i skogen.
Köpa med spån ut också...

Sen ikväll hoppas jag att det blir mys också.

faan va ja vill att Frilla ska va okej så man kan starta! men det är hon inte än. väntar på att veterinären ska komma tillbaka från semester. dret

Caspadia startar på måndag i Årjäng i lopp 9. Ska bli intressant å se om hon är lika dålig som sist :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Myyys hade vi =) Som du sa var inte filmerna dom bästa kanske men det var inte noga för mig =) Det som är noga är att jag får umgås med den jag älskar och det får jag :) Älskar dig så mkt Jenny <3<3

2010-10-05 @ 13:37:28
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0