update

Lite uppdatering om hästarna:

G.G.Frilla har ju varit behandlad i två omgångar. Men nu är hon bra igen så denna veckan ska hon få börja tränas igång igen. Tyvärr så jobbar jag ikväll så idag kan jag inte, imorn är det möte på kvällen med hästägarföreningen mfl, plus att jag går i skolan till 16, men på onsdag ska jag iaf försöka komma ut till lilla Frillisen och ta ut henne på en härlig skogsridtur. Hoppas vi hittar formen snart och att hon kan börja tävla igen. Blir ev provlopp på henne om 2 veckor ungefär. Långsamt tempo då.

Linde Ricka har varit ute lite grann men jag har lika lite tid till henne som jag har till Frilla... Och ingen hjälp får jag av någon heller så det är inte lätt att hinna med alltning själv.
Har jobbat varje helg nu i 4 veckor. Så har inte kunnat åkt till dom då heller....
 Till helgen är det provlopp i Årjäng men jag jobbar ju såklart plus att vi har öppet hus i skolan....
Ricka behöver banträning och provlopp!!! Men hon ska va med på provlopp om 2 veckor iallafall!!

Hoppas det finns mer tid snart... Frilla ska iaf tränas och det ska jag se till på något vis.


Hoppas på att vi kan flytta till huset snart med stall till så jag slipper ha 2,5 mil till hästarna... Och så att Ritzan å Frilla får träffa varann igen :)

Mamma tar hand om hästarna nu, men hon tränar inte.


NU ska jag jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0