Niferex

Har nu varit på Apoteket och inhandlat Niferex, järntabletter som jag skulle börjat med i oktober :) Men bättre sent än aldrig. Så nu ska jag ta dessa tabletter varje dag är det meningen...

Var även på bolaget, Johan köpte lite öl och jag köpte alkoholfri cider. 0,3 % var det faktiskt i.

Handlade även dagens middag: Fiskbullar och potatis :) Mmm... Längtar!
Johan börjar med maten medans jag hämtar Izabella på dagis. Sen ska Izabella vara hos sin mormor i helgen. Jag har öppet hus på skolan imorgon sen ska jag jobba lördag kväll och delad tur på söndag. Måndag är jag ledig :) Då blir det troligtvis hästträning! Måste försöka träna upp Frilla lite nu... Provlopp blir det nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0