Montékval

Frilla försökte ju kvala i monté i måndags. Hon sprang på för fort tror jag, 36 tid på 2 sek tung bana. Så hon blev helt enkelt trött i slutet och tappa travet. Ej godkänd :(
Men vi gräver inte ner oss för det. Vi förlorade ju ingenting på att försöka. Var väl för tätt, hon fick ju gå ett hårt lopp i fredags och ut i montékval 3 dagar senare.

Loppet i fredags då. Jag får väl skriva som det stod i tidningen: 'G.G.Frilla fick gå som första häst i andraspår loppet i genom och gjorde ett mycket bra lopp som tvåa.'
'
Kanonlopp gjorde hon faktiskt. Galoppera i första sväng (blev rädd för två andra som fela), stod på 20m tillägg och gick i dödens och blev 2a ändå. Den som vann startade ju 20m före... Så jag är skitnöjd med min tjej! 32,6 tror jag hon gick eller 32,7. med galopp.

G.G.Frilla <3



Men sen så har det ju hänt lite saker som inte alls är roligt men det tar vi här... saknar min älskling... och frilla & Linde saknar sin kompis...

Älskar dig Johan. Snart bor vi ihop igen. Vi fixar detta. Det här ska inte stoppa oss från att vara tillsammans. Även fast vissa tror det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0