Städdag

Idag börjar jag inte skolan fören kl 13.
Men Izabella fick åka tyill dagis tidigare hon, men vi försov oss lite :) Hon kom dit 9.30.
Så jag har passat på att städa lite här i huset =) Städat toaletterna och handfaten uppe & nere, putsat alla speglar och fönster nere....När jag kommer hem från skolan igen ska jag fortsätta med städningen. Blir dammsugning uppe idag.
Sen funderar jag på ett besök till min pappa. Izabella tjatar...

Sen ska vi äta lasagne till middag.

Och ikväll ska även ungen bli ren! Izabella ska få sej ett bad, eller dusch. Hon får välja.

Idag har jag försäkrat bilen också för nu har ägarskiftet gått igenom.

Såååå det var väl allt som hänt hos oss denna förmiddag!


Uppdaterar mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0