Provlopp med Frilla

Gick väl sådär. Inte så bra i travet som jag vill ha henne. Men hon har inte tränat mycket och inte gått snabbjobb på läääänge. Första snabbjobbet efter behandling.
Så får väl va nöjd ändå, hon va 2:a i mål på 44,7. Va med i 40-50 tempo. Felfritt gick hon iallafall. Knappt.
Hon skulle inte gå fort idag heller sa jag till Johan, eftersom hon varit borta så länge.

Men vi får träna på och upp igen å se om hon blir bättre eller sämre.

Första provstarten va risig, då sa jag till Johan att göra en till och den va mycket bättre.
Så hon kanske behöver några jobb i kroppen.


Tack till Camilla som körde in hästen till banan åt oss, och körde hem henne sen! Du är en stjärna!

Tack älskling för att du körde Frilla i loppet. Fast egentligen ska du tacka mej :P

Och tack Frilla för att du finns!



Kolla vilket utspritt fält...

Kommentarer
Postat av: Johan

Klart jag kör åt dig =) Jag älskar att kunna hjälpa dig så du får det du vill gjort =) Inte många som verkar vilja hjälpa dig med nått utan ska bara vara vrånga =) Kul att kunna hjälpa dig =) Sen har vi ju Tony som alltid ställer upp när vi frågar men nu hade han problem med sin bil =) Men camilla var jätte snäll =)

2010-12-04 @ 17:15:30
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0