Fiskbullar

Fredagskvällsmiddagen: fiskbullar & potatis =)
Jag har varit sugen på det läääänge nu. Eller om det är bebisen i magen som längtar efter fiskbullar!
Ska verkligen bli gött. Haha. Men en pizza skulle också suttit fint men är billigare med fiskbullar. Men just idag är jag nog mest sugen på fiskbullar!

Ikväll ska jag försöka få älskling att se på Björn Gustafsson- Ett livsverk.
Va länge sen jag såg den nu! Ska bli kul att garva lite ikväll haha

Izabella var med och handla förut. Hon köpte en godispåse. Sen lämnade jag henne hos farmor & farfar.

Jag ska jobba imorgon kl 7-16! Gött å göra någon nytta å tjäna pengar.
Så det bli alltså inget provlopp imorgon.


Trevlig helg till alla!


Tures Gustav

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

ÅH, fiskbullar! Det är riktigt smarrigt det. Dock klarade jag inte äta det som gravid... Här blev det varma mackor ikväll, inte fel det heller :) ! Trevlig Helg!

2010-12-17 @ 21:26:17
URL: http://bergerud. blogg. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0