...

Imorse sov vi till efter 9.30! Gud va gött det va! Izabella sov ju hos farmor sin så vi blev inte väckta imorse!

Ja jag kanske ska berätta lite om min julafton.
Dagen började tidigt, halv 7 gick vi upp. Jag och Johan förlovade oss! Izabella hittade ett paket under sängen, som tomten lagt dit!
Sen åkte jag & Bella till L-fors och Johan åkte till Arvika.
Fixade hästar och sånt, sen började julen =)
Mat ihop med familjen, och sen mitt i paketutdelningen så gick strömmen! Satt utan ström i 2 timmar! Så vi såg inte vad det var i paketen vi öppnade nästan!
Vid 19 kom strömmen tillbaka, så drog ja å mamma till stallet å tog in mina hästar.
Sen körde Micke mig och Izabella till Årjäng.
Gick till Izabellas farmor & farfar och lämnade och fick julklappar, och så satt vi där ett bra tag.
Sen hem till våran iskalla lägenhet! Ingen värme alls här nu!

Idag fick vi låna med två element från L-fors, så man kanske får lite värme iallafall.
Åt lite mat också när vi ändå var där.

Izabella blev jättelycklig över alla sina julklappar! Det var kläder, leksaker, sängkläder, en kappa, smycke m.m.m.m

Jag är nöjd med mina julklappar också! Fick bl.a en micro, en bräcktång, nya varma stallskor, pengar, smink, lotter, V75:a, choklad m.m.
Tack alla för våra juklappar!





Kommentarer
Postat av: Amanda Doyer

haha vad ironiskt.. jag använder mig av bloggerfy också, så tryckte jag på expose där man går in på nån annans blogg, så blev det visst du jenny :D

/ amanda (typ din släkting)

2010-12-26 @ 03:05:41
URL: http://afjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0